بیوگرافی نیکول مری کیدمن

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

بیوگرافی نیکول مری کیدمن

۲۶۱ بازديد
نیکول کیدمن زیبا، که به عنوان یکی از کالاهای وارداتی برتر هالیوود شناخته می شود، در واقع در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد، در حالی که والدین استرالیایی او با ویزای تحصیلی در آنجا بودند.

کیدمن دختر جانل آن (گلنی)، مربی پرستاری، و آنتونی دیوید کیدمن، بیوشیمیدان و روانشناس بالینی است. او اصالتاً انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی دارد. مدت کوتاهی پس از تولد او، خانواده به واشنگتن دی سی نقل مکان کردند، جایی که پدر نیکول تحقیقات خود را در مورد سرطان سینه دنبال کرد و سپس، سه سال بعد، زیارت را به زادگاه پدر و مادرش سیدنی در استرالیا، جایی که نیکول در آنجا بزرگ شد، انجام داد. اولین عشق نیکول جوان باله بود، اما او در نهایت به میم و درام نیز پرداخت (نقش اول او در یک مسابقه کریسمس مدرسه ابتدایی، گوسفندی بود که در حال بلعیدن بود). در سال‌های نوجوانی، بازیگری بر هنرهای دیگر برتری بخشید و به نوعی پناهگاه تبدیل شد - در حالی که همکلاسی‌هایش به دنبال سرگرمی در زیر نور خورشید بودند، کیدمن پوست روشن برای تمرین هنر خود به سالن‌های تمرین تاریک رفت. او به طور منظم در تئاتر خیابان فیلیپ کار می کرد، جایی که یک بار نامه ای شخصی برای تحسین و تشویق از طرف تماشاچی جین کمپیون (در آن زمان دانشجوی سینما) دریافت کرد. کیدمن در نهایت دبیرستان را رها کرد تا به طور تمام وقت بازیگری را دنبال کند. او در 16 سالگی وارد سینما شد و در جشن کریسمس بوش (1983) مورد علاقه استرالیایی ها بازی کرد. این ظاهر باعث شد تا پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی، از جمله نقش آفرینی در BMX Bandits (1983) و تبدیل شدن به یک دختر مدرسه ای معترض در مینی سریال ویتنام (1987) (که اولین جایزه موسسه فیلم استرالیا را به دست آورد) را تحت تاثیر قرار داد. . با کمک یک مامور آمریکایی، او در نهایت اولین بازی خود را در ایالات متحده در مقابل سم نیل در فیلم هیجان انگیز دریای آرام مرده (1989) انجام داد.

کودتای انتخابی بعدی کیدمن بیشتر از اینکه در معرض دید قرار بگیرد، امتیازی برای او به ارمغان آورد. او در حالی که به عنوان دکتر تام کروز در فیلم عاشقانه روزهای رعد (1990) بازی می کرد، بر قلاب هالیوود، خط و سینک پیروز شد. پس از یک خواستگاری طوفانی (و بازگشت مناسب باکس آفیس)، این زوج در 24 دسامبر 1990 با یکدیگر ازدواج کردند. این بازیگر که مصمم بود اجازه ندهد وضعیت تاهل جدیدش بر حرفه نوپایش سایه افکنده باشد، ادامه داد. او در فیلم استرالیایی «لاس زدن» (1991) به عنوان یک دانش‌آموز ارشد دبیرستانی ظاهر شد، سپس در فیلم گانگستری «بیلی بات‌گیت» (1991) در نقش شخصیت داستین هافمن ظاهر شد. او دوباره با کروز برای دور و دور (1992)، داستان عاشقان جوان ایرلندی که در اواخر دهه 1800 به آمریکا گریختند، پیوست و در فیلم اشک‌آور زندگی من (1993) در مقابل مایکل کیتون بازی کرد. علی‌رغم شغل ثابت او، منتقدان و تماشاگران سینما هنوز نسبت به کیدمن به‌عنوان یک بانوی برجسته علاقه‌مند نبودند. او سعی کرد با اغوای وال کیلمر در فیلم بتمن برای همیشه (1995) تصویر خود را جذاب کند، اما با فیلم To Die For (1995) گاس ون سنت به موفقیت واقعی خود دست یافت. کیدمن به عنوان یک زن خانه دار دیوانه شهرت که مصمم به از بین بردن هر مانعی در مسیر خود بود، ثابت کرد که محدوده ای چشمگیر و زمان بندی کمیک مرگباری دارد. او یک گلدن گلوب و چندین جایزه منتقد را برای اجرا به خانه برد. در سال 1996، کیدمن وارد کرست شد تا با هموطن خود و طرفدار سابقش، جین کمپیون، بر روی اقتباس از پرتره یک بانو (1996) هنری جیمز کار کند. چند ماه بعد، او به عنوان یک متخصص تسلیحات هسته‌ای در فیلم The Peacemaker (1997) صفحه نمایش را پاره کرد و "ستاره اکشن" را به کارنامه حرفه‌ای خود اضافه کرد.

سپس او و کروز در یک فیلمبرداری مخفیانه و بدنام برای فیلم هیجان انگیز جنسی استنلی کوبریک، چشمان کاملا بسته (1999) ناپدید شدند. جنجال های این زوج روی صفحه نمایش باعث افزایش گمانه زنی های عمومی در مورد زندگی جنسی آنها شد (شایعاتی مبنی بر اینکه ازدواج آنها سرپوشی بر همجنس گرایی کروز بود، از مدت ها پیش منتشر شده بود). آنها که از انکار حملات تبلوید خسته شده بودند، با موفقیت از ستاره برای داستانی شکایت کردند که ادعا می کرد به یک درمانگر جنسی نیاز دارند تا آنها را در صحنه های عاشقانه راهنمایی کند. زندگی خانوادگی همیشه برای کیدمن در اولویت بوده است. نیکول و خواهر کوچکش آنتونیا کیدمن که از فعالان اجتماعی (مادر فمینیست بود، پدر مدافع کار) به دنیا آمد، درباره رویدادهای جاری در اطراف میز شام بحث کردند و با پخش جزوه هایی در گوشه خیابان در کمپین های والدین خود شرکت کردند. هنگامی که مادرش به سرطان سینه تشخیص داده شد، نیکول 17 ساله کار را متوقف کرد و یک دوره ماساژ گذراند تا بتواند فیزیوتراپی انجام دهد (مادرش در نهایت سرطان را شکست داد). او و کروز دو فرزند را به فرزندی پذیرفتند: ایزابلا جین (متولد 1993) و کانر آنتونی (متولد 1995). این زوج علیرغم تصویر محکمی که داشتند، در اوایل سال 2001 اعلام کردند که به دلیل اختلافات شغلی از هم جدا می شوند. ازدواج او با کروز در اواسط تابستان 2001 به پایان رسید.
- IMDb Mini Biography توسط: IMDb Editors

خانواده (4)
همسر کیت اربن (25 ژوئن 2006 - اکنون) (2 فرزند)
تام کروز (24 دسامبر 1990 - 8 اوت 2001) (طلاق) (2 فرزند)
کروز کودکان، ایزابلا جین
ساندی رز کیدمن-اوربان
ایمان مارگارت کیدمن-اوربان
کانر کروز
والدین کیدمن (گلنی)، جانل آن
کیدمن، آنتونی دیوید
اقوام آنتونیا کیدمن (خواهر و برادر)
علامت تجاری (5)
مجسمه‌ای شبیه مدل
فیلم مستقل او
https://www.imdb.com/name/nm0000173/bio
https://30nama.com/biography/148641/Nicole-Kidman
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.