10وب سایت برای ارتقاء دانش برنامه نویسی وب

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

10وب سایت برای ارتقاء دانش برنامه نویسی وب

۵۵۳ بازديد
10 Great Websites To Help You Learn Web Development Online

اگر شما به دنبال یادگیری آنلاین در اینترنت هستید. منابع زیادی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا همه چیز را درمورد برنامه نویسی وب یاد بگیرید.در حقیقت بسیاری از توسعه دهندگان وب با یادگرفتن برنامه نویسی وب به صورت آنلاین توانستند که فرصت های شغلی بسیاری ایجاد کنند و کسب و کارهای خودشان را راه اندازی کنند.در ادامه 10 وب سایت برتر در زمینه آموزش طراحی سایت معرفی شده است که می تواند در زمینه پیشرفت شما در این وزه موثر باشد پس با ما همراه باشیدتا آنها را به شما معرفی کنم.

چرا توسعه دهندگان وب طراحی سایت را یاد می گیرند؟

اعتباری که به عنوان یک توسعه دهنده وب کسب می کنید بیشتر بر می گردد به نمونه کارهای قدرتمندی که دارید. فرصت های شغلی شما اغلب از نمونه کارهای شما به وجود می آیند نه به واسطه مدرک دانشگاهی شما.اما این به آن معنی نیست که آموزش های دانشگاهی مهم نیستند یا به عنوان یک فاکتور برای توسعه دهندگان وب مفید نیستند.ولی می گویند که اگر مدرک دانشگاهی هم نداشته باشید می توانید با یادگیری آنلاین به درآمد های بسیار بالایی با طراحی سایت برسید.صنعت وب کماکان در حال رشد و پیشرفت است و به دنبال توسعه دهنده گان جدید و قدرتمند می گردد.کافی است شما هم شروع کنید مطمئن باشید که به سرعت به موفقیت خواهید رسید.



10 وب سایت بزرگ برای کمک به شما در توسعه وب سایت آنلاین


1. Team Treehouse

learn web development

تیم Treehouse یکی از منابع یادگیری آنلاین برای توسعه وب است. با برنامه های اساسی که از 25 دلار در هر ماه شروع می شود، می توانید به کلاس های ویدیویی تخصصیو جلسات تمرین تعاملی دسترسی داشته باشید.

آنها حتی یک برنامه Techdegree را ارائه می دهند تا به شما در ایجاد یک شغل جدید در مدت 3 تا 12 ماه کمک کنند. علاوه بر یادگیری مهارت های عملی، این برنامه همچنین کمک می کند تا نمونه کارهای آماده سازی شغلی را ایجاد نماید. روش تدریس آنها شامل استفاده از فیلم ها، آزمون های تعاملی و چالش های کد است.


2. Lynda.com + LinkedIn Learning

learn web development

یکی دیگر از وب سایت های بسیار قدرتمند و معتبر در زمینه یادگیری آنلاین این وب سایت است . این وب سایت برای بهتر کردن تجربه کاربرانش در یادگیری به صورت بهینه طراحی شده است.تعداد زیادی دوره آموزشی در زمسنه طراحی سایت در این وب سایت ارائه می شودازجمله هزاران دوره یادگیری برای توسعه دهندگان وب.هر دوره با مجموعه ای از ویدیو های آموزشی همراه است که در صورت لزوم با کدهای بیس دوره همراه می شودبنابر این شما به سرعت می توانید یاد بگیریداین وب سایت با هزینه ماهیانه 29 دلار به شما دسترسی می دهد.


3. Udemy

learn web development

Udemy یک غول آموزشی آنلاین است  که بیش از 80،000 دوره آنلاین را دردسته بندی های مختلف از جمله توسعه وب ارائه می دهد. هر دوره ای که در یک دسته ارائه می شود شامل دسترسی نامحدود به یک سری از سخنرانی های ویدئویی توسط یک مربی خاص است. به علاوه شما همیشه می توانید با جامعه دانشجویی Udemy ارتباط برقرار کنید  شما برای هر درس به طور جداگانه هزینه پرداخت می کنید، اما می توانید برخی از سخنرانی ها را به طور رایگان مشاهده کنید تا ببینید آیا آن دوره  برای شما مناسب است یا نه.این دوره ها از مبتدی تا پیشرفته ارائه می شوند. در کل، آموزش های با کیفیت بسیار بالا را برای توسعه دهندگان وب ارائه می دهد.

4. Codeacademy

learn web development


Codeacademy یک سایت آموزش آنلاین مبتنی بر دوره است که انگیزه مناسبی برای یادگیری کد را فراهم می کند. برای شروع یادگیری، باید یک مسیر را انتخاب کنید (مانند توسعه وب). هر مسیر شامل درس هایی است که با اصول اولیه آغاز می شود و با کاربرد عملی پیشرفته به پایان می رسد. هر درس شامل دستورالعمل های نوشته شده است که به شما کمک می کند کد واقعی مربوط به هر درس را بنویسید. 

آنها همچنین آنچه را که به نام Codeacademy Pro Intensives می نامند، ارائه می دهند تا آموزش های خود را به سطح بعدی با برنامه هایی ارائه دهند که نتایج شغلی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، شما می توانید پروژه های دنیای واقعی را بسازید و نظرات بازخورد حرفه ای را دریافت کنید.

5. MDN Web Docs free

learn web development

MDN Web Docs یک منبع ارزشمند آنلاین است.این منبع توسط جامعه شاغل در توسعه وب ایجاد شده است که به طور مرتب توسط توسعه دهندگان(کارمندان) موزیلا , اپل , گوگل و مایکروسافت بروز می شود.شما می توانید به راحتی آمچه را که به دنبال آن می گردید پیدا کنیدو با متخصصان معتبر ارتباط بگیرید و پاسخ سوالات خودتان را دریافت کنید.آنها درس های فراوانی را برای توسعه دهندگان وب ارائه می دهند.وبلاگ های این مجموعه مرجعی بسیار عالی برای یادگیری برنامه نویسی وب می باشد.


6. The Odin Project Free

learn web development


پروژه Odin یک گزینه عالی برای شروع کار شما به عنوان توسعه دهنده وب می باشد.این جامعه به صورت اپن سورس پشتیبانی می شود.برنامه درسی شامل مجموعه ای از آموزش های آنلاین , وبلاگ ها و دوره های آموزشی می باشد.به عنوان مثال 101 دوره آموزشی وب شامل درس هایی است که از پایه شروع می کند و به شما یک برنامه کاربردی می دهد تا به یک متخصص تبدیل شوید.شما می توانید در کنار یک جامعه از توسعه دهندگان فرصت های خوبی برای ایجاد پروژه های ارزشمند و نمونه کارهای مناسب اشته باشید.

7. Coursera

learn web development




Coursera بزرگترین ارائه دهنده MOOCs (دوره های گسترده آنلاین  است). Coursera در واقع با دانشگاه های برتر (مانند استنفورد، پرینستون و ییل) همکاری می کند تا به سطح بالایی از دوره های آنلاین دسترسی داشته باشد. شما می توانید تحصیلات خود را در زمینه های مختلف از جمله علوم کامپیوتر دراین مرکز داشته باشید. مدلهای آموزشی این وب سایت بیشتر بر سیستم جلسات دوره ثابت که نیاز به ثبت نام دارند تمرکز می کنند. شما  می توانید یک دوره 7 روزه رایگان را شروع کنید، اما برای ادامه باید مبلغ ماهانه را پرداخت کنید.


8. Codewars

learn web development



Codewars یکی از محبوب ترین وب سایت های برنامه نویسی است.این وب سایت به شما این امکان را می دهد که چالش هایی را که در هنگام برنامه نویسی برای شما به وجود می آید با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.این وب سایت به شما این امکان را می دهد که حتی راه خل خودتان را  با دیگر توسعه دهندگان به اشتراک بگذارید.

9. WPsessions
learn web development


WPsessions یک وب سایت توسعه دهنده وب آنلاین با تمرکز بر وردپرس است. این وب سایت به شما آموزش مهارت های مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وردپرس را از طریق دوره های کامل آموزش می دهد. شما می توانید دسترسی کامل به تمام مطالب آموزشی را با 15 دلار در هر ماه بدست آورید.


10. Codeschool (now Pluralsight)

learn web development

Pluralsight یک پلت فرم آنلاین منحصر به فرد برای ارتقاء مهارت های برنامه نویسی برای توسعه دهندگان وب فراهم می کند. آنچه Pluralsight را منحصر به فرد می کند این است که به شما اجازه می دهد یک ارزیابی IQ Pluralsight برای شناسایی شکاف در دانش خود داشته باشید تا بتوانید فقط مهارت هایی را که لازم دارید یاد بگیرید. شما حتی می توانید مسیرهای یادگیری را برای کمک به ارتقاءیادگیری خود انتخاب کنید، این وب سایت دوره های مستقل نیز دارد. شمابا عضویت خود و پرداختماهیانه 35 دلار آموزش مهارت های خودتان را در این وب سایت شروع کنید.


منبع : https://www.elegantthemes.com/blog/tips-tricks/learn-web-development-online


برنامه نویسی شیءگرا Oop چیست؟

برنامه نویسی شیءگرا ترکیبی از گروهی از متغیرها (ویژگی ها) و توابع (روش ها) به شکل واحدی است که آن را یک «شی» می نامند. این اشیاء به صورت کلاس هایی طبقه بندی می شوند که هر کدام از اشیاء موجود در آن ها می تواند با دیگری تشکیل یک گروه بدهد. برنامه نویسی شیءگرا کمک می کند اشیاء را در کدهای یک برنامه پیدا کنید و کارهای مختلفی که در رابطه با هر کدام انجام می شود را تحت نظر بگیرید.

این سبک برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی بسیار متداول مانند جاوا، C++ و PHP به وفور استفاده می شود. این زبان ها به ساده سازی ساختار و سازمان برنامه های نرم افزاری کمک می کند. برنامه نویسان اغلب زمانی از OOP استفاده می کنند که بخواهند برنامه های پیچیده تری تولید کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.