راهنمای حل استاتر و افت فریم بازی Final Fantasy VII ریمیک برای PC

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

راهنمای حل استاتر و افت فریم بازی Final Fantasy VII ریمیک برای PC

۲۶۸ بازديد

با راهنمای حل استاتر و افت فریم بازی Final Fantasy VII  در خدمت شما عزیزان هستیم. در روزهای گذشته، شاهد انتشار این اثر تحسین شده برای کامپیوترهای شخصی بودیم. س از انتشار، بسیاری از پایگاه‌های تحلیلی به بررسی نحوه‌ی اجرای فاینال فانتزی ریمیک ۷ بر روی PC پرداختند و مشکلات بسیاری یافت کردند. متاسفانه بازی از افت فریم‌ها و استاترهای بسیاری رنج می‌برد. با راه حلی برای برطرف کردن این مشکل بزرگ در خدمت شما عزیزان هستیم. به تازگی یکی از ماد سازان روش‌های موثری برای حل مشکل لگ و استاتر در فاینال فنتزی ۷ ریمیک ارائه داده. در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

 

 

یکی از کاربران وب سایت معروف نکوز ماد یعنی BaselineX ، مدعی شده که مشکل استاتر و لگ بازی با ایجاد تغییراتی در نحوه‌ی اجرا شدن و همچنین اضافه کردن فایل کوچکی به فایل‌های نصبی، برطرف می‌شود. در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که باید از دایکرت اکس ۱۱ برای اجرای بازی استفاده کنید

چگونه بازی Final Fantasy VII را بر روی دایرکت اکس ۱۱ قرار دهیم؟

برای محقق کردن این امر، دو روش وجود دارد:

  1. عبارت  -dx11  را در لانچ آپشن اپیک استور اضافه کنید.
  2. فایل epic_emu.ini را باز کنید (مسیر فایل: Final Fantasy VII Remake -> Engines -> Binaries -> ThirdParty -> EOS  ) سپس عبارت ” -dx11″ را پس از AppName=FFVIIRemakeIntergrade اضافه کنید.

راهنمای حل استاتر و افت فریم بازی Final Fantasy VII ریمیک PC

  1. مطمئن شوید که از منوی تنظیمات، بازی را در حالت DX11 قرار می‌دهید.
  2. محتویات این لینک را دانلود نمایید.
  3. حال فایل‌های  d3d11.dll و dxgi.dll  را از فولدر x64 کپی کنید و در Final Fantasy VII Remake -> End -> Binaries -> Win64 پیست نمایید.
  4. بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

بدین ترتیب، به راحتی مشکل استاتر و افت فریم‌های ناگهانی فاینال فنتزی ۷ بر روی PC برطرف می‌شود و می‌توانید تجربه‌ی دوست داشتنی و روانی را از این اثر داشته باشید. متاسفانه این بازی، به منزله‌ی یکی از بدترین پورت‌های کامپیوترهای شخصی در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود و هنوز برنامه‌ی کمپانی اسکوئرانیکس برای برطرف کردن مشکلات آن، مشخص نیست. از همین رو، کاربران خودشان دست به کار شده اند و موارد مربوطه را برطرف کرده‌اند. در حقیقت داستان ریمیک Final Fantasy 7 به میزان بسیار زیادی به نسخه‌ی اصلی منتشر شده در سال ۱۹۹۷ نزدیک است. منتها روایت، بسیار گسترده‌تر شده و ابعاد بیشتری را دربر خواهد گرفت. همچنین نحوه‌ی شخصیت پردازی کرکتر‌ها با دقت و جزئیات بیشتری صورت گرفته. پس مطمئن باشید که قسمت‌های مهم داستانی در سر جای خود باقی مانده اند. حال شخصیت‌ها از جزئیات بیشتری برخوردارند و روابط میان آن‌ها به بهترین شکل ممکن حس می‌شود. از کلود و تیفا بگیرید تا سفیروث، همه و همه پرداخت مفصل‌تری نسبت به گذشته دارند. همچنین شخصیت‌های فرعی نیز پرداخت بسیار دقیق‌تری دارند. شاید بتوان گفت که تقریبا اکثر المان‌های اساسی این بازی یا دچار تغییر شده اند و یا بهبود یافته اند. اول از هر چیز باید به سیستم مبارزات اشاره کرد. در کنار این که مبارزات حالت Real Time به خود گرفته اند، باید به حضور نوار ATB نیز اشاره کرد. با وارد کردن ضربه به دشمنان،‌ نوار ATB پر می‌شود. با پر شدن این نوار و استفاده از آن می‌توانید زمان را آرام کنید (این حالت به اصطلاح تاکتیکال مود نامیده می‌شود) و برای انجام یک حرکت ویژه تصمیم گیری نمایید. این موضوع باعث شده که استراتژی در مبارزات نقش پررنگی داشته باشد و ریمیک بازی فاینال فنتزی ۷ به ریشه‌های خود پایبند بماند. مبارزات در ریمیک بازی فاینال فنتزی ۷ تلفیقی از استایل نقش آفرینی این مجموعه و المان‌های جدید اکشن هستند. با فشردن دکمه‌ی مربع می‌توانید ضربه‌ای معمولی به دشمن خود وارد نمایید. فشردن این دکمه به صورت متوالی سبب به وجود آمدن چند ضرب و یا همان کامبو خواهد شد. با نگاه داشتن دکمه‌ی مربع برای مدتی محدود، می‌توانید یک ضربه‌ی مخصوص اجرا کنید و به تمامی دشمنان اطراف خود آسیب رسانید. در همین حال، با فشار دادن دکمه‌ی مثلث قادر به استفاده از قابلیت ویژه‌ی شخصیت هستید.

برای خواندن ادامه : راهنمای حل استاتر و افت فریم بازی Final Fantasy VII ریمیک برای PC به وب سایت نوین اسپات مراجعه کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.