بهترین شرکت تعمیر یخچال

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

بهترین شرکت تعمیر یخچال

۴۴۱ بازديد
چرا تعمیریخچال با ایمان سرویس؟
اگر در حال مطالعه این بخش هستید حتما مشکلی با سیستم سرمایشیتان دارید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای حل این مشکل اتخاذ کنید

چرا تعمیریخچال با ایمان سرویس؟

آیا به دنبال سرویس تعمیر یخچال و یا تعمیر یخچال فریزر در محل هستید؟,به مکان مناسبی آمده‌اید, ایمان سرویس در راستای خدمات رسانی به شما مشتری گرامی , با ۵ سال سابقه درخشان در تعمیروسرویس یخچال , فعالیت خود را به صورت مجازی در تهران و کرج آغاز کرده است.ما مفتخریم بگوییم که از سال ۹۴ تا کنون توانسته ایم به بیش از ۱۰۰ هزار نفر از هموطنانمان در تهران و کرج خدمات تعمیر و سرویس یخچال ارائه کنیم.جالب است بدانید که تعداد بسیار زیادی از این افراد هم اکنون مشتری دائم و همیشگی ما هستند.ایمان سرویس به کمک یک تیم مجرب که شامل ۵ تعمیرکار با سابقه, (۱۰ تا ۱۵ ساله) و ۳ نفر پرسنل اداری است , آمادگی این را دارد تا به همشهریان عزیز در تهران و کرج خدمات زیر را ارائه دهد.

مانی سرویس
تعمیر یخچال تهران
 و کرج

یخچال یا یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی سنگین به شمار می آید که همیشه جابجایی آن دشوار است.تعمیریخچال همیشه مشکلات خاص خودش را دارد , مخصوصا اگر در تهران و یا شهر های بزرگ باشید.به همین خاطر معمولا تعمیر یخچال در محل انجام می شود. اما بهترین سرویس یخچال را کدام شرکت انجام می دهد؟. این سوال بسیار مهمی است که باید به آن پاسخ درست دهید.چرا که اگر تعمیریخچال و یا تعمیریخچال فریزر را به شخص کار بلدی نسپارید , ممکن است دچار خسارت شوید.

تعمیر یخچال تهران :

ایمان سرویس پذیرای تمامی درخواست های شما هموطنان عزیز , برای تعمیر و سرویس یخچال در محل است. کافی است درخواستتان را ثبت و یا با ما تماس بگیرید , تا به سرعت به درخواست شما برای تعمیر و یا سرویس یخچال تان رسیدگی شود.(اعزام تعمیرکار یخچال به محل).

لازم به ذکر است این سرویس ها علاوه بر تهران , به هموطنانمان در کرج هم ارائه می شوند. هموطنان کرجی می توانند برای دریافت خدمات ایمان سرویس با ما تماس بگیرند, یا درخواستشان را در وب سایت ثبت کنند. این شرکت به صورت کاملا تخصصی با تکیه بر تجربه چندین ساله سرویس های زیر را ارائه می دهد:


تعمیر یخچال فریزر(انواع قدیمی و جدید)تعمیر یخچال (انواع قدیمی و جدید)

اگر در دفتر کار یا منزل یخچال های جدید و یا قدیمی دارید که نیازمند به تعمیر هستند به هیچ عنوان نگران نباشید تیم ما می تواند با تکیه بر دانش فنی بالایی که دارد هرمدلی از یخچال , چه قدیمی و چه جدید را تعمیر ویا سرویس کند.نقطه قوت ما این است که این کار را در محل و با کاهش هزینه های شما انجام می دهیم.

سرویس یخچال فریزر

 

اگر شما هم نیازمند به تعمیر یخچال فریزر و یا سرویس یخچال فریزرتان هستید، و دغدغه پیدا کردن یک تعمیرکار یخچال فریزر خوب و با تجربه را دارید، ایمان سرویس می تواند به شما اطمینان دهد که , بهترین تعمیرکار و سرویس کار یخچال فریزر را به محل می فرستد تا یخچالتان را تعمیر کند.(ما خدماتمان را گارانتی می کنیم).ما می توانیم خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل را به شما ارائه دهیم.

تعمیر یخچال سامسونگ

 

سامسونگ یک برند کره‌ای و چندملیتی است .این برند در صنایع مختلف مانند: سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و… حضور دارد. این برند، طرفداران زیادی دارد که معمولا از مدل‌های , ساید بای ساید آن در رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند.این نوع یخجالها , با توجه به مشکلاتی که ممکن است برای آنها پیش بیاد، حتما بایدتوسط تعمیرکاری که روی این برند تخصص دارد تعمیرشود.

ما پا را فراتر گذاشته ایم و با شناسایی نیاز بازار , توانسته ایم خدماتمان را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای برند سامسونگ ارائه کنیم.

اکنون مفتخریم که بگوییم , تعمیر یخچال سامسونگ (در هر مدل و طرحی) را بنا برتجربه و تخصص (بیش از ۲۰ هزارنفر از مشتریانمان سامسونگ دارند), می توانیم با کمترین هزینه و بهترین کیفیت برایتان انجام دهیم.

ما مطمئنیم که هرشخص یا ارگانی که , از سرویس تعمیریخچال سامسونگ ما استفاده می کند, مشتری دائم و همیشگی ما خواهد شد و دیگر به هیچ شخص یا شرکتی , برای دریافت خدمات تعمیر یخچال سامسونگ مراجعه نخواهد کرد.می توانید شما هم جزء افرادی باشید که خدمات با کیفیت ما را برای تعمیر یخچال سامسونگ یا سرویس یخچال سامسونگ انتخاب کرده اند.(ما خدماتمان را گارانتی میکنیم)

سرویس یخچال

ایمان سرویس تخصص سرویس کاران راضمانت می کند.

قطعا مهمترین نکته در ارائه خدمات به روز بودن خدمات است.ایمان سرویس با هزینه هایی که بر روی ارتقاء دانش فنی پرسنل و سرویس کارانش انجام می دهد , سعی می کند تا دانش آنها را بروز کند تا با برخورد با مدل های مختلف یخچال بتوانند( حتی اگر بار اول هم باشد) , بدون کوچکترین مشکل آن را تعمیر و یا سرویس کنند.

علاوه بر آن ایمان سرویس می تواند تمامی سرویس کارانش را چه از لحاظ فنی و چه شخصیتی ضمانت کند. به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده برای تعمیر و یا سرویس یخچالتان با ایمان سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر در محل حتی با وجود:مشکلات احتمالی برند های خاص

با تجربه ثابت شده که , بعضی از مدل های یخچال و یخچال فریزر علاوه بر مشکلات معمول یخچالها , مشکلات دیگری هم دارند.(مشکلات برند).حل این مشکلات نیازمند تجربه و دانش متفاوتی است که ما در ایمان سرویس این تجربه را در سالهای متوالی کسب کرده ایم . شما می توانید تعمیر یخچال در محل را بدون هیچ دغدغه ای به ما بسپارید.

ما با مشکلات احتمالی هر دستگاه آشنا هستیم و با توجه به مدل آن,ابزار و قطعات لازم برای رفع مشکل را داریم و حتی می توانیم در محل و بدون جابجایی این مشکلات را برطرف کنیم.(ما سرویس هایمان را گارانتی می کنیم).

قیمت تعمیر یخچال در محل و تعمیر یخچال فریزر در محل

تعمیر یخچال فریزر

قیمت تعمیر یخچال در محل و تعمیر یخچال فریزر در محل(تعرفه تعمیر یخچال)

خدماتقیمت
شارژ گاز یخچال و سرویس۴۰۰.۰۰۰ تومان الی ۵۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
رفعی نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال با احتساب گاز۴۵.۰۰۰ تومان
شستشوی کامل مدار یخچال ۶۰.۰۰۰تومان
تعویض فیلتر در ایر یخچال۳۰.۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات(بدون جنس)از ۳۰.۰۰۰ الی ۶۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
عیب یابی و برطرف کردن عیب۶۵.۰۰۰ تومان
تعویض فن موتور۶۰.۰۰۰ الی ۲۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعویض فن داخل معمولی۶۰.۰۰۰ الی ۲۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعویض فن داخل سرامیکی۶۰.۰۰۰ الی ۲۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعمیر یخساز۱۰۰.۰۰۰ الی ۵۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعویض تایمر۶۰.۰۰۰ الی ۱۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعمیر آبسردکن۶۰.۰۰۰ الی ۱۵۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
برطرف کردن آبریزش یخچال۶۰.۰۰۰ الی ۲۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
تعویض لاستیک درب یخچال۸۰.۰۰۰ الی ۲۰۰.۰۰۰ تومان(نسبت به مدل)
رگلاژ درب یخچال۷۰.۰۰۰ تومان
رگلاژ درب فریزر۷۰.۰۰۰ تومان
جا به جایی درب یخچال۹۰.۰۰۰ تومان
تعویض لولای بالا۶۰.۰۰۰ تومان
تعویض لولای پایین۶۰.۰۰۰ تومان
تعویض لولای وسط۶۰.۰۰۰ تومان
تعویض کمپرسور۱۵۰.۰۰۰ تومان
تعویض موتوراز ۲۵۰.۰۰۰ تومان به بالا
تعویض رله اورلود۶۰.۰۰۰ تومان
تعمیرات صفحه نمایشتوافقی طبق قیمت روز
تعمیرات برد الکترونیکیتوافقی طبق قیمت روز
ایاب ذهاب۳۰.۰۰۰ تومان

شماره های دفتر مرکزی تهران : ۶۶۰۰۹۳۹۴ – ۴۴۳۸۸۹۶۸ – ۲۲۷۹۸۳۲۱

سامی تکنیک , تعمیریخچال سامسونگ ,کار با ما تعمیر یخچال تهران , تعمیریخچال سامسونگ , تعمیریخچال تهران , تعمیریخچال سامسونگ , تعمیریخچال تهران , تعمیر یخچال سامسونگ ,تهران سرویس تعمیر یخچال تهران , تعمیر یخچال سامسونگ , تعمیریخچال در محل , تعمیریخچال تهران, تعمیر یخچال تهران , آچاره ,تعمیر یخچال در محل , تعمیریخچال در محل , تعمیریخچال در محل , تعمیریخچال در محل

چطور می تونید خدمات بگیرید؟

تعمیر یخچال تهران

ثبت رایگان درخواست تعمیر یخچال :

در این مرحله شما به صورت رایگان درخواست تعمیر یخچال (تعمیر یخچال فریزر) را ثبت می کنید.انجام این مرحله به دو صورت امکان پذیر است:

 

 

 

 

  • ثبت درخواست از طریق تماس با دفتر شرکت
  • ثبت درخواست از طریق وب سایت

 

 

 

 

توجه داشته باشید که در این مرحله اطلاعاتی از قبیل , لوکیشن , مدل یخچال و خدمات مورد نظرتان را باید به کارشناسان ما اعلام و یا در وب سایت ثبت کنید.توجه داشته باشید اطلاعات دقیق و معتبری را در اختیار ایمان سرویس قرار دهید تا کارشناسان ما بتوانند بهترین تعمیر کار یخچال را برای شما در نظر بگیرند.

تعمیر یخچال در محل

بررسی درخواست و انتخاب بهمترین تعمیرکار یخچال

در این مرحله درخواست شما در سیستم ایمان سرویس ثبت شده است و کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.توجه داشته باشید که ما بهترین تعمیر کار یخچال را بنا به نیاز شما به محل اعزام خواهیم کرد.

هماهنگی جهت تعمیر یخچال فریز و یا سرویس یخچال

بعد از ثبت اطلاعات و یا تماس تلفنی شما , پرسنل اداری ایمان سرویس جهت هماهنگی با شما و دریافت اطلاعات محل تماس می گیرند.توجه داشته باشید که در این مرحله اطلاعات صحیح از محل , مدل یخچال و خدمات مورد نیازتان پرسیده می شود که باید به دقت به آنها جواب دهید.

هماهنگی جهت تعمیر یخچال فریز و یا سرویس یخچال

بعد از ثبت اطلاعات و یا تماس تلفنی شما , پرسنل اداری ایمان سرویس جهت هماهنگی با شما و دریافت اطلاعات محل تماس می گیرند.توجه داشته باشید که در این مرحله اطلاعات صحیح از محل , مدل یخچال و خدمات مورد نیازتان پرسیده می شود که باید به دقت به آنها جواب دهید.

خلاصه ای از خدمات ایمان سرویس

ایمان سرویس چه خدماتی ارائه می کند؟

 تعرفه های تعمیر یخچال در ایمان سرویس چگونه است؟

چرا باید ایمان سرویس را انتخاب کنید؟

تعمیر یخچال سامسونگ

ایمان سرویس پذیرای تمامی درخواست های شما هموطنان عزیز , برای تعمیر و سرویس یخچال در محل است. کافی است درخواستتان را ثبت و یا با ما تماس بگیرید , تا به سرعت به درخواست شما برای تعمیر و یا سرویس یخچال تان رسیدگی شود.(اعزام تعمیرکار یخچال به محل).

تعمیر یخچال فریزر در محل,تعمیر یخچال سامسونگ,تعمیر یخچال تهران,تعمیر یخچال در محل ,سرویس یخچال فریزر , سرویس یخچال ,تعمیر یخچال تهران ، تعمیرات یخچال بوش ، تعمیرات یخچال جنرال الکتریک ، تعمیرات یخچال دوو ، تعمیرات یخچال فریجیدر ، تعمیرات یخچال ویرپول ,تعمیر یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال آدمیرال ، تعمیرات یخچال پروفایل ، تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ ، تعمیرات یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ ، تعمیرات یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال هیمالیا ، تعمیر یخچال تهران ،تعمیر یخچال سامسونگ, تعمیرات یخچال اسنوا  تعمیرات موتور یخچال ، تعویض موتور یخچال ، تعمیرات موتور یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال تهران ، تعمیرات موتور یخچال جنرال الکتریک ، تعمیرات موتور یخچال ویرپول ، تعمیرات موتور یخچال دوو ، تعمیرات موتور یخچال بکو ، تعمیرات موتور یخچال فریجیدر ، تعمیر یخچال تهران , تعمیر یخچال سامسونگ

منبع : مانی سرویس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.