راهنمای سفر به قشم - برنامه ریزی کامل برای سفر خاطره انگیز

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

راهنمای سفر به قشم - برنامه ریزی کامل برای سفر خاطره انگیز

۳ بازديد



با استفاده از این راهنمای سفر به قشم که روم تور آماده کرده است می‌توانید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید و از تمام جاذبه‌های گردشگری قشم دیدن کنید.

کافی است کمی اهل سیروسفر در این خطه باشید تا بدانید سراسر این کشور پر از جاذبه‌های گردشگری زیبا و بی‌نظیری است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

جزیره زیبای قشم نیز از لحاظ جاذبه‌های تاریخی و گردشگری چیزی از سایر نقاط ایران کم ندارد. به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری قشم به این جزیره سفر می‌کنند.

علاوه بر این مردم جزیره از تاریخ و فرهنگی بسیار غنی برخوردارند که آداب‌ورسوم قشم خود گواه آن است. اگر می‌خواهید برای سفر به قشم آماده شوید همراه ما در روم تور باشید تا هر آنچه که برای سفر به قشم نیاز دارید را برای شما بیان کنیم.

روش ‌های سفر به قشم چیست؟

اگر جزیره قشم را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید؛ ولی اطلاعاتی در مورد نحوه سفر به این جزیره ندارید باید به شما بگوییم که گردشگران می‌توانند از روش‌های زمینی و هوایی به قشم سفر کنند. در ادامه این مقاله به بررسی روش‌های سفر به قشم می‌پردازیم:

روش ‌های سفر به قشم چیست؟

سفر هوایی

درگذشته هیچ فرودگاهی در جزیره کیش وجود نداشت به همین دلیل همه مسافران مجبور بودند از روش‌های زمینی به قشم سفر کنند. البته امروزه اوضاع تغییر کرده و قشم از فرودگاه‌ مجهز و بروزی برخوردار است که سفر را برای گردشگران آسان‌تر می‌کند.

سفر با هواپیما یکی از بهترین روش‌های سفر به جزیره قشم است که هزینه‌های آن نسبتا مناسب است؛ اما در روز‌های تعطیل سال معمولا این قیمت افزایش پیدا می‌کند. برای سفر به قشم با هواپیما تنها کافی است به‌صورت اینترنتی یا حضوری یک بلیت هواپیما رزرو کنید و چمدان خود را برای یک سفر هیجان‌انگیز به قشم آماده کنید.

سفر با ماشین شخصی

اگر به سفر جاده‌ای علاقه‌مند هستید و رانندگی طولانی شما را اذیت نمی‌کند تنها کافی است باک ماشین خود را پر کنید و به سمت بندرعباس حرکت کنید. البته اگر می‌خواهید سفر خسته‌کننده‌ای نداشته باشید می‌توانید از شهر‌های مسیر سفر نیز بازدید کنید. بعد از آنکه به بندر عباس رسیدید باید یک مسیر ۷۰ کیلومتری را بپیمایید تا به بندر پل برسید.

اگر قصد دارید با ماشین شخصی خودتان به جزیره قشم بروید باید سوار لندینگ کرافت شوید تا بعد از ۲۰ دقیقه به جزیره قشم برسید؛ اما اگر می‌خواهید ادامه سفر را بدون ماشین خود طی کنید باید اتومبیل خود را در پارکینگ بندر پل قرار دهید و برای ادامه سفر بلیت قایق یا کشتی تهیه کنید. البته در زمان‌هایی که شرایط آب‌و‌هوایی نامساعد است هیچ قایق و لندینگ کرافتی به سمت قشم حرکت نمی‌کند.

سفر با قطار

اگر استان محل زندگی شما از خطوط راه‌آهن برخوردار است می‌توانید با استفاده از قطار به بندر عباس بروید و سپس با تاکسی خودتان را به بندر شهید حقانی برسانید.

در بندر شهید حقانی هر یک ساعت یک بار قایق‌های شناور به سمت جزیره قشم حرکت می‌کنند؛ بنابراین با استفاده از آنها می‌توانید به جزیره قشم بروید. پیمودن فاصله بین بندر شهید حقانی تا جزیره قشم حدود یک ساعت طول خواهد کشید‌. گردشگرانی که با قطار از مبدا تهران قصد سفر به بندرعباس را دارند حدود ۱۹ ساعت در راه خواهند بود.


https://www.blog.roomtoor.com/Travel-guide-to-Qeshm
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.