چگونه محتوا می تواند در مشتری صمیمیت ایجاد کند؟

در این وبلاگ مقالات مربوط به بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود

چگونه محتوا می تواند در مشتری صمیمیت ایجاد کند؟

۴۷۸ بازديد
Content Marketing Search
من بعد از خواندن کتاب کوین رابرتز، Lovemarks شش سال پیش، زمانی که برای اولین بار منتشر شد،  در مورد ایده ایجاد صمیمیت مشتری بسیار فکر  کردم. رابرتز ویژگی های صمیمیت را به عنوان تعهد، همدلی و علاقه نشان داد.
کسانی که در هنگام برخورد با مردم بسیار عالی هستند. شرکت ها می توانند این ویژگی ها را با استخدام و آموزش افرادی که می خواهند به مشتریان متمایل شوند، نشان دهند و قادر به برقراری ارتباط در زمان واقعی باشند.
با وجود محبوبیت گسترده استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار برای انعطاف دادن تجربه خرید و خدمات، فرانک الیاسون از Comcast همچنان به عنوانشاخص ترین مثال ذکر شده است. این به این دلیل است که او در سطح شخصی شرکت می کند، نشان دهنده تعهد، همدلی و اشتیاق است.
هر کسب و کار نمی تواند برای اشخاص جذاب باشد این جذابیت را چگونه ایجاد می کنید؟
چطور روی KPI تاثیر می گذارید؟
مکالمات مشتری هنوز هم به عنوان نزدیک در یک شاخص های عملکرد کلیدی کسب و کار (KPIs) و یا بخش اصلی اهداف قابل اندازه گیری خود را ردیابی نیست. اگر هدف شما این است: "افزایش متوسط درآمد برای هر مشتری از abc به xyz با تاریخ"، "درآمد متوسط برای هر مشتری" KPI است.
مکالمه می تواند به شما کمک کند زمانی که مشکل بالقوه پشتیبانی وجود دارد. همچنین می تواند از فعال سازی مشتری با محتوای پشتیبانی کند.
میچ یول دارای ایده های خوبی در مورد مکالمه بازاریابی جدید است. انتشار در حال حاضر فراگیر است و بازاریابی به طور سنتی با پایان تبلیغاتی از چیزهایی همراه است که شما می توانید یک نوع انتشار را در نظر بگیرید. بازاریابی مدرن کشف ماهیت یکپارچه بازاریابی است.
بازاریابان کجا باز می شوند؟ درباره آخرین چیزهایی که برای اکثر بازاریابان نیاز است، قرار دادن ساعتهای بیشتری برای ایجاد چیزی است که به یک محصول جدید تبدیل شده است. من تعجب می کنم که این پست تاکتیک را با استراتژی ترکیب می کند؟
استراتژی خود را تعریف کنید
همانطور که شانون پولس اخیرا نوشت، استراتژی چیزی است که پشت تمام تاکتیکها است.
وقتی من او را به عنوان رئیس جمهور IKEA شمال امریکا ملاقات کردم، پرنل لوپز آن را بهترین گفت - شما می توانید کپی کنید که دیگران انجام می دهند، بدون دانستن اینکه چه چیزی پشت سر آن است، شما ممکن است موفق نباشید. چگونه می توان کپی را به شما صمیمیت و تعامل مشتری، از آنجایی که شما خودتان نیستید؟
این دلیل اصلی این است که چرا معیارها، بهترین شیوه ها و مطالعات موردی به عنوان چارچوبی برای تفکر مفید هستند، هرگز به شما نمی گوید که باید چه کار کنید. تو آنها نیستی شما همان افراد را استخدام نمی کنید، شما مشتریان، شرکا، ادراک نام تجاری و غیره ندارید.
رسانه های اجتماعی یک زمزمه است
جایگزینی ابزارهای اتوماسیون محتوا یک چیز عالی برای مقیاس و ردیابی است. برای رسیدن به صمیمیت مشتری، به ویژه اگر از آن لذت نبرید در حال حاضر، ممکن است نیاز به فعال سازی کمی بیشتر برای تعامل با مردم داشته باشید.
راه فرانک الیسون یک راه است. او فقط توییت های دوره ای را با پیوندهایی به پست های مفید در سرویس کابل خود و یا به انجمن خدمات خود ارسال نکرد. او خارج شد و به پیام های مشتریان پاسخ داد - نه فردا، نه زمانی که نماینده خدمات بعدی در دسترس بود. او آن را در زمان واقعی، در لحظه نیاز، انجام داد.
چه صدایی بیشتر از یک فریاد است؟ شما با توجه به مقیاس پایه این شرکت می توانید آنچه را که او شخصا انجام داد، بپرهیزید، به طور عجیب و غریب. با این حال، تمام این اقدامات به ثبات شرکت در شهرت در بازار افزوده شده است. که سپرده در تعامل و بنابراین KPI بخش.
محتوا دوست شما است
محتوا یک راه دیگر است. محتوای را به عنوان یک شیء اجتماعی در نظر بگیرید. همانطور که در سریال ما در مورد نوشتن مطالب برای تصمیم گیری خریدار بحث کرده ایم، ارتباطات از طریق اطلاعات، تحقیق، ایده ها، اخبار و موارد دیگر اتفاق می افتد. هیچ پیامی برای پیام شما به معنای توقف صحبت در مورد محصول شما نیست.
در عوض، شروع به صحبت در مورد چگونگی حل مشکلات خود برای مشتریان. آنها را قهرمان ها، کمک به آنها هوشمندانه تر، آگاه تر، کارآمدتر در کار خود. شما ممکن است در یک یا دو یا دو روز وبلاگ خود را کار کنید و تعجب کنید: چه چیزی برای جذب خوانندگان کار می کند؟
از تجربه من، در مورد نوشتن محتوا است که مسائل مربوط به آنها، تنظیم و به انتظارات، و به اشتراک گذاری بهترین نکات خود را. خریداران به لطف بازاریاب ها پیچیده تر شده اند - شما در حال پیشرفت بیش از ماده در یک ضربان قلب هستید.
صمیمیت مشتری با محتوا در هر رسانه ای قابل دستیابی است. با این حال، همراه خود را - ارتباط به موقع را فراموش نکنید. بدون آن، شما ممکن است از استراتژی نهایی خود چشم پوشی کنید، که من مطمئن هستم طعم شما از برنده شدن در بازار است.
3 چیز که امروز می توانید انجام دهید
اگر سرویس مشتری شما شکسته شود یا محصول شما شکسته شود، ابتدا باید آن را تعمیر کنید. با این حال، بسیاری از شما احتمالا فقط کمی نگران هستند که این وبلاگ ها و چیزهای رسانه های اجتماعی زمان بزرگی خوردند. این ابزار دوست شماست
1. تعیین نوع مشکلی که به مشتریانتان کمک می کنید حل کنید
2. پیدا کردن آنچه که آنلاین مشتریان ترجیح می دهند
3. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مربوط به مشتریان شما 100٪ زمان است
راه هایی برای ایجاد محتوای شما چسبناک وجود دارد. شما هنوز هم می توانید همه کسب و کار و رسیدن به صمیمیت مشتری با محتوای. در هدف قرار گیرید، بر روی اطلاعات کیفی اصرار داشته باشید و هماهنگ باشید. و من تقریبا فراموش کرده ام، شما نیازی به ده ها تن از نظرات برای هر پست برای محتوای خود برای ایجاد صمیمیت ندارید.
من با خوشحالی از افرادی که تا به حال در نظرات در اینجا در SxSWi شنیده بودم غافلگیر نشدم. مطالب شما بالاست، به من گفتند، به من کمک می کند از طریق انجام کارهای بعدی فکر کنم. رسانه های اجتماعی من را قابل دسترسی می سازد. دلیل اصلی که من به آن نزدیک شدم محتوایی بود که پیشنهاد می کردم.
***
حتی از طریق توییتر چت، اگر شما از آنها بپرسید، مردم به شما خواهند گفت که آنها واقعا نمیخواهند تعامل داشته باشند، این نتیجه، یک مزیت اضافی است، نه هدف اصلی آنها. آنچه آنها می خواهند محتوا هستند که می توانند برای انجام کارهای دقیق تر استفاده کنند، بهتر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.